.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث بیمارستان کودکان سرطانی شمال

فرماندار ساری با اشاره به احداث بیمارستان کودکان سرطانی شمال کشور در ساری گفت: این پروژه از پروژه‌های مهمی است که در سطح کشور نمونه است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سید عباس حسینی‌نژاد ظهر امروز در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان ساری در محل دفتر هیئت شطرنج اظهار داشت: برخی پروژه‌ها در سطح شهرستان دارای مشکل هستند.
وی با بیان اینکه برخی پروژه‌ها مشمول زمان شده‌اند، تصریح کرد: نیاز است رؤسای ادارات اهتمام بیشتری در این زمینه داشته باشند.
فرماندار مرکز استان مازندران با اشاره به اینکه نیازمند تعامل ادارات در این زمینه هستیم، ادامه داد: نباید بگذاریم بیت‌المال به هرز رود.
وی با بیان اینکه برخی ادارات بار سنگینی در انتخابات به دوش دارند، اضافه کرد: انتخابات پروژه‌ای ملی است.
حسینی‌نژاد با اشاره به اینکه دشمن به هر روی منتظر است انتخابات را زیر سئوال ببرد، یادآور شد: ایجاد امید برای مردم نیازمند همت مسئولان است.
وی با بیان اینکه خودمان را برای انقلاب بخواهیم نه انقلاب را برای خودمان، بیان داشت: از انقلاب سهم‌خواهی نکنیم.
فرماندار ساری با اشاره به اینکه باید بداخلاقی‌ها را هدایت کرده و نگذاریم تخریب چهره صورت گیرد، خاطرنشان کرد: توجه کنیم که اخلاق در جامعه سقوط نکند.
وی با تاکید بر برگزاری باشکوه جشن‌های دهه فجر گفت: اگر حضور مردم در انرژی هسته‌ای نبود به یقین این موضوع به نتیجه نمی‌رسید.
فرماندار ساری با اشاره به احداث بیمارستان کودکان سرطانی شمال کشور در ساری بیان داشت: این پروژه از پروژه‌های مهمی است که در سطح کشور نمونه است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر کودکان سرطانی برای درمان به تهران مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: با راه‌اندازی این مرکز ، شمال کشور زیر پوشش قرار می‌گیرد.
بیمارستان کودکان سرطانی در حال حاضر با کمک خیران در بیمارستان بوعلی سینا ساری در حال ساخت است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.